Minimum
Minimaal, als zijnde bescheiden, maar maximaal in uitstraling. Het Deense merk Minimum begon klein, maar is inmiddels uitgegroeid tot een onmiskenbare speler in de modewereld. Met fantastische collecties weet het merk een groot publiek te bereiken.
Dit relatief jonge modemerk werd aanvankelijk verkocht in een klein Deens winkeltje. Het enorme verkoopsucces en de drang van ontwerper Peder Tang naar het ontwikkelen van collecties hebben geleid tot een wereldwijde doorbraak van Minimum. In 1999 werd de eerste Minimum herencollectie gelanceerd. Inmiddels heeft het merk verkooppunten in Europa, Azië, Australië en Canada, en kent deze internationale tocht voorlopig nog geen einde.
Het merk heeft zijn naam te danken aan de minimalistische uitstraling. De collecties kenmerken zich door hoge kwaliteit en oog voor detail. Het accent ligt voornamelijk op basiselementen. Een overhemd van spijkerstof of een zwart leren jack zijn items die iedere herengarderobe sieren. Daarnaast kent het assortiment ook unieke producten voor speciale gelegenheden. Een gebreide trui met opvallend patroon voor de zondagen of een klassiek colbert voor zakelijk aangelegenheden zijn opmerkelijke items binnen de Minimum collectie.
In korte tijd heeft Minimum een unieke identiteit gecreëerd. Het merk richt zich volledig op de internationale markt met een visie die wereldwijd mensen aanspreekt. De focus ligt op progressieve en innovatieve ontwerpen met het Scandinavische minimalisme als ondertoon.
Lees meer
Helaas...
Er zijn momenteel geen producten voorradig van dit merk.
Minimaal, als zijnde bescheiden, maar maximaal in uitstraling. Het Deense merk Minimum begon klein, maar is inmiddels uitgegroeid tot een onmiskenbare speler in de modewereld. Met fantastische collecties weet het merk een groot publiek te bereiken.
Dit relatief jonge modemerk werd aanvankelijk verkocht in een klein Deens winkeltje. Het enorme verkoopsucces en de drang van ontwerper Peder Tang naar het ontwikkelen van collecties hebben geleid tot een wereldwijde doorbraak van Minimum. In 1999 werd de eerste Minimum herencollectie gelanceerd. Inmiddels heeft het merk verkooppunten in Europa, Azië, Australië en Canada, en kent deze internationale tocht voorlopig nog geen einde.
Het merk heeft zijn naam te danken aan de minimalistische uitstraling. De collecties kenmerken zich door hoge kwaliteit en oog voor detail. Het accent ligt voornamelijk op basiselementen. Een overhemd van spijkerstof of een zwart leren jack zijn items die iedere herengarderobe sieren. Daarnaast kent het assortiment ook unieke producten voor speciale gelegenheden. Een gebreide trui met opvallend patroon voor de zondagen of een klassiek colbert voor zakelijk aangelegenheden zijn opmerkelijke items binnen de Minimum collectie.
In korte tijd heeft Minimum een unieke identiteit gecreëerd. Het merk richt zich volledig op de internationale markt met een visie die wereldwijd mensen aanspreekt. De focus ligt op progressieve en innovatieve ontwerpen met het Scandinavische minimalisme als ondertoon.