In onze zoektocht naar inspiratie voor een nieuwe identiteit, besloten we de archieven in te duiken. Daar ontdekten we een schat aan bijzondere verhalen. Van het meesterschap van Johannes van Tilburg tot aan de kleermakerswinkel van Jan en Bets.
Er leeft zoveel geschiedenis in de grootste modewinkel van Nederland! De nieuwe huisstijl, zo besloten we daarom unaniem, moest een ode brengen aan de bijzondere historie van onze winkel.
Het nieuwe logo is geïnspireerd op de lettervormen van een oud beeldmerk, dat uit 1967 dateert. In combinatie met een fris en modern kleurenpalet, slaat de nieuwe stijl een brug tussen erfgoed en eigentijdse flair.
We namen niet alleen het logo, de kleuren en de typografie onder handen; ook onze webshop kreeg een nieuwe look. Én deze ligt bovendien weer vol met de nieuwste collecties.
Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies. Daarnaast maken we gebruik van cookies voor het verzamelen van informatie door derden voor marketing doeleinden. Door verder gebruik te maken van onze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Bekijk ons cookiebeleid. Of pas de aan.