Op deze pagina lees je wat je van ons en onze webshop kunt verwachten. Bij Van Tilburg houden we niet van ingewikkelde lappen tekst, we hebben het dus lekker kort en bondig voor je gehouden. Van Tilburg houdt zich natuurlijk aan de algemene voorwaarden, zoals opgesteld door de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie. Toch trek in lange, juridische teksten? Je vindt onze algemene voorwaarden hier.
Van Tilburg Mode & Sport B.V.
Handelend onder de naam: Van Tilburg
Laar 85388 HE, Nistelrode
KvK: 160.543.22
BTW nr.: NL 00.88.55.730.B.01
Van Tilburg is zes dagen per week telefonisch bereikbaar via het telefoonnummer: 0412-611288. De tijden waarop onze klantenservice voor je klaarstaat zijn:
Maandag t/m donderdag van 8.30 uur tot 18.00 uur.
Vrijdag van 8.30 uur tot 21.00 uur.
Zaterdag van 9.00 uur tot 17.00 uur.
Wil je ons op een andere manier bereiken of inspiratie opdoen? Dat kan!
E-mail: [email protected]
Facebook: www.facebook.com/VanTilburgMode
Instagram dames: www.instagram.com/vantilburgwomenfashion
Instagram heren: www.instagram.com/vantilburgmenfashion
Instagram kinderen: www.instagram.com/vantilburgkidsfashion
Kom je naar onze winkel toe?
Gezellig! Maar helaas is die, in tegenstelling tot onze webshop, niet altijd open. Hier vind je onze openingstijden.
Je doet online zaken met Van Tilburg in een veilige webomgeving. De pagina’s waar je jouw persoonsgegevens invult, zijn zo beveiligd dat ze versleuteld en onleesbaar voor derden worden verstuurd.
Als je een bestelling bij ons plaatst, krijg je daarvan een bevestiging per e-mail. Mocht je de bestelling onverhoopt toch willen annuleren, laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Grote kans dat het pakket anders al naar je onderweg is.
Het overzicht van jouw bestelling sturen we je per e-mail en sluiten we bij in het pakket. We vragen je de (digitale) bon zorgvuldig te bewaren. Altijd handig.
Omdat je Van Tilburg klant bent profiteer je van persoonlijke kortingsacties, ben je als eerste op de hoogte van algemene aanbiedingen, nieuwtjes en events en ontvang je informatie over jouw persoonlijke waardecheque per e-mail en post.
Niet blij met je aankoop? Bij Van Tilburg doen we niet graag moeilijk; je mag je aankoop binnen 30 dagen na ontvangst retourneren, zonder verdere verplichtingen. Gebruik hiervoor het retourformulier dat we hebben meegestuurd met je bestelling en stuur de artikelen ongebruikt en – indien mogelijk - in de originele verpakking naar ons terug. Retourformulier kwijt? Download het hier.
Wanneer we je retourzending hebben ontvangen, krijg je daar per e-mail een bevestiging van. Vervolgens storten we het aankoopbedrag direct terug op de rekening waarmee je de bestelling hebt betaald. Houd daarbij rekening met een verwerkingstijd van maximaal 30 werkdagen. Besluit je artikelen terug te zenden, dan brengen we daarvoor € 4,95 retourkosten in rekening, die we in mindering brengen op het terug te storten bedrag. Retourneren in onze winkel in Nistelrode is gratis!
De prijzen op deze webshop zijn inclusief BTW. Wanneer het om een actieprijs gaat, communiceren we dat duidelijk. We hanteren in onze webshop dezelfde prijzen als in onze winkel in Nistelrode. Bij verzendingen binnen Nederland worden géén verzendkosten in rekening gebracht.
Op werkdagen vóór 15.00 uur besteld, is de volgende dag al in huis, tenzij we een andere datum met je hebben afgesproken. Bestel je in het weekend – van vrijdag 15.00 uur tot en met zondag – dan bezorgen we je bestelling op dinsdag.
Wanneer de levering onverwachts langer duurt dan gepland, hoor je dat zo snel mogelijk en in ieder geval vóór je je bestelling thuis zou hebben verwacht. Je kunt dan als je wilt afzien van je aankoop en ontvangt vervolgens direct je geld terug.
Wanneer we een besteld product onverwachts niet meer kunnen leveren, krijg je je geld terug. Als je wilt gaan we op zoek naar een goed alternatief. Zo'n vervangend artikel mag je altijd kosteloos retourneren.
We werken met de grootste zorgvuldigheid aan het verzendklaar maken van elke bestelling. Ontvang je desondanks toch een incorrecte bestelling, dan kun je deze uiteraard kosteloos retourneren.
Je hebt recht op een goed product. Wanneer een product beschadigt of kwijtraakt voordat het bij je aankomt, is dat onze verantwoordelijkheid. Constateer je na het openen van het pakket dat er schade is, neem dan direct contact op met ons. We zorgen voor een passende oplossing.
Heb je een klacht? Laat het ons snel weten. Je krijgt uiterlijk de volgende werkdag antwoord, waarin we vermelden hoeveel tijd we nodig hebben om het probleem te verhelpen of recht te zetten. We zullen er hoe dan ook alles aan doen een oplossing te vinden.
Komen we er echt niet uit? Dan kun je besluiten de zaak binnen drie maanden voor te leggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl). Hoe dat in z’n werk gaat, weten wij ook niet precies. We hebben het namelijk nog nooit meegemaakt..
We wijzen je bovendien op het recht als consument om je geschil te melden via het ODR platform van de Europese Unie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Bij Van Tilburg kun je achteraf betalen via Riverty. Kies je voor deze betaalmogelijkheid, dan worden de rechten ten aanzien van het verschuldigde bedrag door Van Tilburg overgedragen aan Riverty en gelden de betalingsvoorwaarden van Riverty. Die vind je op de website van Riverty, via deze link.
Superleuk dat je geïnteresseerd bent in het shoppen op afspraak! Een van onze ervaren modeadviseurs helpt je graag om de perfecte look te vinden. Hier lees je alles wat je van ons en het shoppen op afspraak kunt verwachten. We houden het graag kort en bondig, zodat je weet waar je aan toe bent. De complete algemene voorwaarden van onze (web)shop lees je hierboven.
Bij het maken van jouw afspraak kies je de afdeling waar je graag geholpen wilt worden: Dames Trend, Dames Casual, Dames Party, Dames Studio, Heren Trend of Heren Casual. Ben je op zoek naar een (trouw)pak? Maak dan hier je afspraak. Meer info over de afdelingen vind je in de reserveringstool.
Het selecteren van de collega door wie je graag geholpen wilt worden geldt als voorkeur. We zullen ons hier zoveel mogelijk aan houden, maar het kan door omstandigheden voorkomen dat er een wisseling van medewerkers plaatsvindt.
Voor deze afspraak geldt dat een van onze collega’s klaarstaat om je te helpen, maar houd er rekening mee dat je niet altijd individueel geholpen kunt worden. Het kan voorkomen dat de modeadviseur tussendoor ook een andere klant helpt.
Shoppen op afspraak is niet hetzelfde als personal shopping, er zullen dan ook geen kledingstukken voor je klaar gehangen worden. Samen met de modeadviseur ga je op het moment van je afspraak op zoek naar de items die perfect bij jou passen!
We gebruiken je telefoonnummer enkel voor onze sms-dienst, waarbij we je op de hoogte houden van je afspraak.
Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies. Daarnaast maken we gebruik van cookies voor het verzamelen van informatie door derden voor marketing doeleinden. Door verder gebruik te maken van onze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Bekijk ons cookiebeleid. Of pas de aan.