Garantie en klachten
Bij Van Tilburg willen we je natuurlijk héél blij maken. Helaas gaat er bij ons ook weleens iets mis...
Het kan gebeuren dat het artikel niet aan je verwachtingen voldoet.
Je favoriete pantalon blijkt een draaipijp te hebben, van die mooie trui is een lusje losgelaten of je ontvangt een nieuw artikel waarbij de kwaliteitscontrole niet goed uitgevoerd is.
Geen zorgen! Wij nemen iedere klacht serieus en streven naar een oplossing op maat.
Onze werkwijze
Kom naar onze winkel:
De meest efficiënte en snelle manier om je klacht te laten beoordelen is een bezoek aan onze winkel in Nistelrode. Indien gedragen willen wij u vragen de artikelen alvorens te wassen volgens het wasvoorschrift. Meld je bij onze servicebalie met het betreffende artikel en de bestelbevestiging en/of kassabon.
Hier vind je ons adres en de openingstijden.
Of meld je klacht bij onze klantenservice:
Woon je niet in de buurt of ben je niet in de gelegenheid om naar Nistelrode te komen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Stuur een e-mail naar
[email protected] en vermeld daarin onderstaande gegevens:
- Naam, adres, woonplaats
- Ordernummer
- Aankoopdatum
- Duidelijke omschrijving en foto’s van het probleem
- Wat kunnen we voor je doen? Wat vind jij een passende oplossing?
Neem je liever telefonisch contact met ons ons op? Klik
hier voor onze contactgegevens.