Schrijf je in voor denieuwsbrief!
  • Als eerste op de hoogte van aanbiedingen
  • De laatste musthaves, modetrends en topmerken
  • Stijltips van onze modeexperts
X
Klantenservice
  • Banner

Van Tilburg Online biedt de volgende bezorg- en afhaalmogelijkheden

  • Thuisbezorgen
  • Afhalen bij een DHL servicepunt bij jou in de buurt 
  • Afhalen in de winkel

Uw bestelling zo snel mogelijk in huis! Zo doen we dat..

De aflevermogelijkheden zijn eenvoudig. Op werkdagen voor 15.00 uur besteld, dan wordt uw pakket de volgende dag bij u thuisbezorgd. Komt u uw pakket liever afhalen in onze winkel in Nistelrode, dan is dat natuurlijk ook mogelijk. Meestal dezelfde dag nog. Om uw kleding in goede staat bij u thuis te kunnen overhandigen, gebruiken wij onze eigen Van Tilburg Online verzenddozen. De bezorging wordt verzorgd door DHL Parcel. Zijn doen hun uiterste best om onze belofte aan u waar te maken. Echter kan het bij uitzondering voorkomen dat dit niet waargemaakt kan worden, bijvoorbeeld bij extreme drukte. Wij zullen u hier altijd tijdig over informeren. En vanzelfsprekend betaalt u geen verzendkosten * .

* Overdag niet thuis?
Kiest u dan voor het gemak van een avondlevering, wij brengen hiervoor €1,50 verzendkosten in rekening.

Thuisbezorgen

Heeft u uw bestelling op maandag t/m vrijdag voor 15.00 uur geplaatst, dan kunt u uw pakket de volgende dag bij u thuisbezorgd verwachten. Koopt u op vrijdag na 15.00 uur, zaterdag of zondag, dan zal uw bestelling dinsdag bij u afgeleverd worden. Indien gewenst kunt u kiezen voor een alternatieve bezorgdag tot maximaal 3 werkdagen na uw besteldatum. U ontvangt de avond voor uw bezorgdag per e-mail de track en trace code van uw zending.

  • Besteld maandag tot en met donderdag voor 15.00 uur?
Uw pakket wordt de navolgende dag tussen 09.00 en 18.00 uur bezorgd.

  • Besteld op vrijdag voor 15.00 uur?
Uw pakket wordt op zaterdag tussen 09.00 en 15.00 uur bezorgd.

  • Besteld op vrijdag na 15.00 uur of in het weekend?
Uw pakket wordt de navolgende week op dinsdag tussen 09.00 en 18.00 uur bezorgd

Niet thuis..

Bent u niet thuis bij de eerste bezorgpoging, dan zal de bezorger een briefje voor u achterlaten in uw brievenbus. Daarop staat vermeld of uw pakket is afgegeven bij één van uw buren of wanneer de bezorger opnieuw bij u langs komt. Ook kunt u door de bezorgcode op dit briefje, zelf bepalen wanneer en waar de tweede bezorgpoging zal plaatsvinden. De bezorger zal in ieder geval vier keer terugkomen om uw pakket af te leveren, wat in 99,1% van de gevallen zorgt voor een succesvolle bezorging. 

Uw bestelling afhalen bij een DHL Parcelshop of Parcelstation bij u in de buurt?

Ben je overdag weinig thuis? Laat je bestelling dan bezorgen bij een de DHL Parcelshop en haal hem op wanneer je wilt. Dit kan bijvoorbeeld ook een punt zijn in de buurt van uw werk. 

DHL Parcelshop


Een DHL Parcelshop is een afleverpunt voor pakketten, gevestigd in een winkel. Hier kunt u doordeweeks, ’s avonds en in het weekend pakketten ophalen of retoursturen. Zodra het pakket voor u klaar ligt ontvangt u een melding per e-mail of sms. Wanneer u het pakket na twee dagen niet hebt opgehaald ontvangt u een herinnering. Na vijf dagen ontvangt u nog een herinnering. Indien u het pakket na zeven dagen niet hebt opgehaald wordt dit naar ons teruggestuurd. Voor het ophalen is een legitimatiebewijs (identiteitskaart, paspoort, of rijbewijs) verplicht.

DHL Parcelstation


Een DHL Parcelstation is een wand met pakketlockers die helemaal zelf te bedienen is, zeven dagen per week en 24 uur per dag. Hier kunt u dag en nacht pakketten ophalen en versturen. Zodra het pakket bezorgd is in een locker ontvangt u een e-mail of sms met de afhaalcode waarmee u de bestelling op kunt halen. Wanneer u het pakket na vijf dagen niet hebt opgehaald ontvangt u een herinnering. Als u het pakket na zeven dagen niet hebt opgehaald, wordt dit naar ons teruggestuurd.

Uw pakket liever afhalen?


Komt u uw pakket liever afhalen, dan kunt u daarvoor terecht bij de centrale kassa van onze winkel in Nistelrode. Wij nemen telefonisch contact met u op zodra uw pakket gereed is! Neemt u dan wel even de orderbevestiging mee. Het adres: Laar 8, 5388 HE Nistelrode.

Voor specifieke wensen en overige vragen omtrent de bezorging kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@vantilburgonline.nl