Schrijf je in voor denieuwsbrief!
  • Als eerste op de hoogte van aanbiedingen
  • De laatste musthaves, modetrends en topmerken
  • Stijltips van onze modeexperts
X
Klantenservice
  • Banner

Een artikel ruilen of retourneren?

Vanaf het moment van thuisbezorging heeft u 14 dagen de tijd om de artikelen te ruilen of te retourneren. Het artikel dient ongebruikt en voorzien van de originele labels en het prijskaartje geretourneerd te worden. Knip de labels dus niet los tijdens het passen! Onderkleding wordt om hygiënische redenen niet geruild of retour genomen.

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Van Tilburg Online is niet aansprakelijk voor het beschadigen en/of zoekraken van pakketten die retour worden gestuurd. Vraag daarom bij het DHL servicepunt naar het verzendbewijs en bewaar deze goed.

Ruilen


Is de maat niet goed of heeft u toch liever een andere kleur van hetzelfde artikel, dan kunt u dat artikel kosteloos ruilen. U betaalt dan geen verzendkosten. Kijkt u wel eerst even in onze webshop voor de beschikbare maten en kleuren.

Zo werkt ruilen:
1. U vult de gegevens in van de artikelen die u wilt ruilen op het formulier dat is meegezonden met uw bestelling. U kunt dat formulier ook hier downloaden.
2. U vult in welke maat of kleur u daarvoor in de plaats wilt ontvangen.
3. U verpakt het artikel in de originele doos, inclusief dit formulier en de bijbehorende afleverbon.
4. a) U geeft het pakket af bij een DHL Parcelshop. Via www.dhlparcel.nl kunt u op basis van uw postcode het dichtsbijzijnde Parcelshop opzoeken. De doos moet goed worden dichtgeplakt. Frankeren is niet nodig.
b) U geeft het pakket af bij de servicebalie van de centrale kassa van onze vestiging in Nistelrode:
Van Tilburg Mode en Sport, Laar 8 te Nistelrode.
5. Wij sturen u het gewenst artikel toe als wij uw pakket ontvangen hebben. Een retourzending via een DHL Parcelshop is maximaal 5 werkdagen onderweg naar ons.

Tip: wilt u zeker zijn van uw ruiling? Neemt u alvorens telefonisch of per mail contact met ons op. Wij dragen er zorg voor dat het gewenste artikel indien voorradig voor u gereserveerd wordt. Zo bent u verzekerd van uw ruiling!


Retourneren


Indien u een artikel wilt retourneren via een DHL Parcelshop, brengen wij € 4,95 retourkosten in rekening.
Wij storten dan binnen 10 werkdagen het aankoopbedrag minus de retourkosten terug op de rekening waarvan het artikel betaald is. Bij retourneren in de winkel betaalt u geen retourkosten en geven wij u meteen het aankoopbedrag terug. Een retourzending die is ingeleverd bij een DHL Parcelshop wordt uiterlijk 5 werkdagen na inlevering geretourneerd bij Van Tilburg Online. Bij ontvangst krijgt de klant een e-mail met daarin de ‘bevestiging van ontvangst’. Op dit moment zijn de retour en het aankoopbedrag minus de retourkosten al verwerkt.

Zo werkt retourneren:
1. U vult de gegevens in van het artikel dat u wilt retourneren op het formulier dat is meegezonden met uw bestelling en omcirkelt de reden van retour. U kunt dat formulier ook hier downloaden.
2. U verpakt het artikel in de originele doos, inclusief dit formulier en de bijbehorende afleverbon.
3. a) U geeft het pakket af bij een DHL Parcelshop.
Voor een overzicht van de DHL Parcelshops kijkt op www.dhlparcel.nl De doos moet goed worden dichtgeplakt. Frankeren is niet nodig.
b) U geeft het pakket af bij de servicebalie van de centrale kassa van onze vestiging in Nistelrode:
Van Tilburg Mode en Sport, Laar 8 te Nistelrode. Vergeet u daarbij niet de bevestiging van uw bestelling mee te nemen.

Ruilen of retourneren in de winkel

Woont of werkt u in de buurt? Of brengt u graag een bezoek aan onze winkel? Kiest u er dan voor uw bestelling in de vestiging Nistelrode te ruilen- en/of retourneren. De retourtermijn betreft 14 dagen vanaf het moment van bezorging. Wij vragen u de orderbevestiging mee te nemen en bij voorkeur uw bestelling te vervoeren in de originele verpakking! U mag zich vervolgens melden bij de servicebalie van de centrale kassa, de kassa is gelegen op de scheiding van 't Erf en de damesafdeling.

Ruilen of retourneren vanuit België

Bent u woonachtig in België en wilt u uw bestelling ruilen of retourneren dan kunt u dit via een DHL Parcelshop in België naar ons retourneren.
Ruilen

Is de maat niet goed of heeft u toch liever een andere kleur van hetzelfde artikel, dan kunt u dat artikel kosteloos ruilen. U betaalt dan geen verzendkosten. Kijkt u wel eerst even in onze webshop voor de beschikbare maten en kleuren.

Zo werkt ruilen:
1. U vult de gegevens in van de artikelen die u wilt ruilen op het formulier dat is meegezonden met uw bestelling. U kunt dat formulier ook hier downloaden.
2. U vult in welke maat of kleur u daarvoor in de plaats wilt ontvangen.
3. U verpakt het artikel in de originele doos, inclusief dit formulier en de bijbehorende afleverbon.
4. Via onderstaande link kunt u een verzendetiket aanmaken, welke u op de originele doos dient te plakken.
Bij referentie vult u uw ordernummer in. Bij gewicht vult u "1" in en bij de vraag of het pakket kleiner is dan 80*50 cm vult u "ja" in.
https://www.dhlretouropdracht.nl/ReturnForm/NL/?m=RP&t=I&c=274656521059&s=&r
5. U geeft het pakket af bij een DHL Parcelshop. Via www.dhlparcel.be kunt u op basis van uw postcode het dichtsbijzijnde Parcelshop opzoeken. De doos moet goed worden dichtgeplakt. Frankeren is niet nodig.
6. Wij sturen u het gewenst artikel toe als wij uw pakket ontvangen hebben. Een retourzending via een DHL Parcelshop is ongeveer 5 werkdagen onderweg naar ons.

Tip: wilt u zeker zijn van uw ruiling? Neemt u alvorens telefonisch of per mail contact met ons op. Wij dragen er zorg voor dat het gewenste artikel indien voorradig voor u gereserveerd wordt. Zo bent u verzekerd van uw ruiling!


Retourneren

Indien u een artikel wilt retourneren via een DHL Parcelshop, brengen wij € 4,95 retourkosten in rekening.
Wij storten dan binnen 10 werkdagen het aankoopbedrag minus de retourkosten terug op de rekening waarvan het artikel betaald is. Bij retourneren in de winkel betaalt u geen retourkosten en geven wij u meteen het aankoopbedrag terug. Een retourzending die is ingeleverd bij een DHL Parcelshop wordt ongeveer 5 werkdagen na inlevering geretourneerd bij Van Tilburg Online. Bij ontvangst krijgt de klant een e-mail met daarin de ‘bevestiging van ontvangst’. Op dit moment zijn de retour en het aankoopbedrag minus de retourkosten al verwerkt.

Zo werkt retourneren:
1. U vult de gegevens in van het artikel dat u wilt retourneren op het formulier dat is meegezonden met uw bestelling en omcirkelt de reden van retour. U kunt dat formulier ook hier downloaden.
2. U verpakt het artikel in de originele doos, inclusief dit formulier en de bijbehorende afleverbon.
3. Via onderstaande link kunt u een verzendetiket aanmaken, welke u op de originele doos dient te plakken.
Bij referentie vult u uw ordernummer in. Bij gewicht vult u "1" in en bij de vraag of uw pakket kleiner is dan 80*50 cm vult u "ja" in. 4. U geeft het pakket af bij een DHL Parcelshop. Via www.dhlparcel.be kunt u op basis van uw postcode het dichtsbijzijnde Parcelshop opzoeken. De doos moet goed worden dichtgeplakt. Frankeren is niet nodig.
5. Na ontvangst en verwerking van uw retourzending ontvangt u per e-mail een bevestiging van ons.