Schrijf je in voor denieuwsbrief!
  • Als eerste op de hoogte van aanbiedingen
  • De laatste musthaves, modetrends en topmerken
  • Stijltips van onze modeexperts
Privacy statement
X
Klantenservice

Een artikel retourneren?

Vanaf het moment van thuisbezorging heeft u 30 dagen de tijd om de artikelen te retourneren. Het artikel dient ongebruikt en voorzien van de originele labels en het prijskaartje geretourneerd te worden. Knip de labels dus niet los tijdens het passen! Onderkleding wordt om hygiënische redenen niet retour genomen.

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Van Tilburg Online is niet aansprakelijk voor het beschadigen en/of zoekraken van pakketten die retour worden gestuurd. Vraag daarom bij het DHL servicepunt naar het verzendbewijs en bewaar deze goed. 

Retourneren

Indien u een artikel wilt retourneren via een DHL Parcelshop, brengen wij € 4,95 retourkosten in rekening.
Wij storten dan binnen 10 werkdagen het aankoopbedrag minus de retourkosten terug op de rekening waarvan het artikel betaald is. 
Bij retourneren in de winkel in Nistelrode betaalt u geen retourkosten en storten wij u meteen het aankoopbedrag terug (tenzij u heeft gekozen voor de betaalwijze Afterpay).
Een retourzending die is ingeleverd bij een DHL Parcelshop wordt gemiddeld 5 werkdagen na inlevering geretourneerd bij Van Tilburg Online. Bij ontvangst krijgt de klant een e-mail met daarin de ‘bevestiging van ontvangst’. Op dit moment zijn de retour en het aankoopbedrag minus de retourkosten al verwerkt.

Zo werkt retourneren:
1. U vult de gegevens in van het artikel dat u wilt retourneren op het formulier dat is meegezonden met uw bestelling en omcirkelt de reden van retour.
2. U verpakt het artikel in de originele doos, inclusief dit formulier en de bijbehorende afleverbon.
3. U geeft het pakket af bij een DHL Parcelshop. Voor een overzicht van de DHL Parcelshops klikt u hier De doos moet goed worden dichtgeplakt. Frankeren is niet nodig.

Een artikel ruilen?
Dat is helaas niet mogelijk. Wij vragen u om een nieuwe bestelling te plaatsen voor het gewenste artikel.

Retourneren vanuit België

Bent u woonachtig in België en wilt u uw bestelling retourneren? Dan kunt u dit via een DHL Parcelshop in België naar ons retourneren.
Voor het retourneren heeft u een retourlabel nodig. 

Zo werkt retourneren: 

  1. Klik hier om het retourlabel aan te maken
  2. U vult de benodigde gegevens in bij mijn gegevens: 
    • Land: België
    • Mijn adres: uw gegevens
    • Contactgegevens: uw gegevens
    • Referentie: ordernummer van uw bestelling
  3. Accepteer de bijhorende voorwaarde(n)
  4. Klik nu op de knop retour aanmaken
  5. U ontvangt binnen enkele minuten de retourlabel per e-mail
  6. Print de retourlabel uit deze dient u op de (originele) verpakking te plakken
  7. U geeft het pakket af bij een DHL Parcelshop. Klik hier om het voor u dichtsbijzijnde servicepunt op te zoeken
  8. Na ontvangst en verwerking van uw retourzending ontvangt u een bevestiging per e-mail. 


Welkom op onze website! Om je de beste gebruikservaring te bieden, werken wij met cookies. Je kunt je voorkeuren hieromtrent wijzigen via instellingen. Door gebruik te blijven maken van onze website, ga je akkoord met de standaardinstellingen. Bekijk ons cookiebeleid en onze privacy statement voor meer inhoudelijke informatie.