Schrijf je in voor denieuwsbrief!
  • Als eerste op de hoogte van aanbiedingen
  • De laatste musthaves, modetrends en topmerken
  • Stijltips van onze modeexperts
X
Klantenservice
  • Banner

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Uw bestelling retourneren kan op 3 verschillende manieren:
  • Afgeven bij een DHL Parcelshop. De dichtstbijzijnde parcelshop vindt u hier
  • Afgeven bij een PostNL servicepunt. Het dichtsbijzijnde servicepunt van PostNL vind u hier 
  • Afgeven bij onze vestiging in Nistelrode

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van mijn pakket?

  • Retourneert u uw aankoop via een DHL Parcelshop? Dan kunt u uw pakket afgeven zonder ter plekke te hoeven betalen. Wij brengen vervolgens € 4,95 verzendkosten in rekening, dit bedrag wordt in mindering gebracht op het totaal terug te storten bedrag.
  • Retourneert u uw aankoop via een PostNL servicepunt? Dan betaalt U ter plekke zelf de verzendkosten. Voor een pakket is dit normaliter € 6,95. Bij ontvangst van uw retour wordt het totale aankoopbedrag teruggestort op uw rekening.
  • Retourneert u uw aankoop bij de klantenservicebalie van onze vestiging in Nistelrode? Dan brengen wij uiteraard geen kosten in rekening en ontvangt u direct het gehele aankoopbedrag retour.

Binnen welke termijn kan ik mijn aankoop retourneren of ruilen?

  • Vanaf het moment van thuisbezorgen heeft u 14 dagen de tijd om uw aankoop te ruilen of te retourneren. Op het bijgevoegde retour- en ruilformulier kunt u aangeven welke artikelen het betreft. Let op: het ruilen van een artikel kan alleen tegen een andere maat- en/of kleur.

Tip: wilt u zeker zijn van uw ruiling? Neemt u alvorens telefonisch of per mail contact met ons op. Wij dragen er zorg voor dat het gewenste artikel indien voorradig voor u gereserveerd wordt. Zo bent u verzekerd van uw ruiling!

Kan ik afgeprijsde artikelen retourneren?

  • Ja, dat kan! Voor het retourneren van alle online aangekochte artikelen gelden dezelfde voorwaarden.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

  • Zolang uw bestelling nog niet is verzonden kunnen wij nog wijzigingen doorvoeren of uw bestelling voor u annuleren. Mocht u iets willen wijzigen of annuleren neem dan contact op met onze klantenservice. 


Wanneer wordt het aankoopbedrag van mijn retour teruggestort?

  • Wanneer wij uw aankoop retour ontvangen, storten wij meestal dezelfde dag nog het aankoopbedrag terug op uw rekening. Na ontvangst en verwerking van uw retour ontvangt u automatisch bericht per e-mail. Een retourzending, afgegeven op een DHL Parcelshop, is vanaf het moment van afgifte maximaal 5 werkdagen onderweg. Daarom kan het maximaal 10 dagen duren voordat u het aankoopbedrag weer op uw rekening ziet.

Wanneer kan ik mijn pakket thuisbezorgd verwachten?

  • Besteld maandag tot en met donderdag voor 15.00 uur? 
    Uw pakket wordt de volgende dag tussen 09.00 en 18.00 uur thuisbezorgd.
  • Besteld op vrijdag voor 15.00 uur?
    Uw pakket wordt op zaterdag tussen 09.00 en 13.00 uur thuisbezorgd.
  • Besteld op vrijdag na 15.00 uur of in het weekend?
    Uw pakket wordt op dinsdag tussen 09.00 en 18.00 uur thuisbezorgd.

De status van uw zending?

  • Waar uw pakket zich bevindt, achterhaalt u via de track en trace link welke u ontvangen heeft in de e-mail genaamd “uw bestelling is onderweg”. Retourneert u het pakket via een DHL Parcelshop? Dan ontvangt bij afgifte een zendingsnummer. Via www.dhlparcel.nl kunt het pakket volgen tot aan het sorteercentrum. Het kan dan nog maximaal 2 werkdagen duren voordat wij uw pakket retour ontvangen.

Ik was niet thuis op het moment van bezorgen, wat nu?

  • Bent u niet thuis op het moment van bezorging? Uw pakket wordt dan automatisch de eerstvolgende bezorgdag nogmaals aangeboden. Was u niet thuis toen de bezorger bij u aan de deur stond? Dan vind u een kaart in de brievenbus met daarop een bezorgcode. Met behulp van deze bezorgcode, uw postcode en het soort pakket kunt u zelf ingrijpen in het bezorgproces en een nieuwe aflevermogelijkheid kiezen die u schikt.

Spaar ik online ook voor de 5% spaarbonus?


  • Met uw van Tilburg Online account krijgt u bij iedere aankoop 5% van het besteedde bedrag bijgeschreven op uw persoonlijke spaarrekening! Dit bedrag wordt ieder voor- en najaar uitgekeerd in de vorm van een online waardecheque. De persoonlijke waardecheque, die u heeft ontvangen voor aankopen in onze vestiging in Nistelrode, kan helaas niet online verzilverd worden.

Een klacht melden?

  • Heeft u een beschadigd artikel ontvangen of vertoont het door u gekochte artikel binnen korte termijn beschadigingen? Neem dat direct even contact met ons op. Het is het makkelijkst om uw klacht per mail aan ons te melden onder vermelding van uw ordernummer en klantnummer naar klantenservice@vantilburgonline.nl. Het is natuurlijk ook mogelijk om langs te komen in onze winkel in Nistelrode.

Betaalmogelijkheden

  • Ideal
  • Mastercard
  • Visa
  • Paypal
  • Afterpay (bij betaling met Afterpay berekenen wij € 1,- betaalkosten)
  • Sofort Uberweisung (Deutschland) 
  • Mister Cash (België)
  • Fashioncheque
  • Webshop Giftcard

Ik heb mijn kleding retour gestuurd en ontvang nu toch een factuur van Afterpay. Wat nu?

  • Indien u de bestelling retour stuurt (dit duurt maximaal vijf werkdagen) dan geeft Van Tilburg Online uw retourzending door aan Afterpay. Vervolgens ontvangt u van Afterpay automatisch een nieuw betalingsoverzicht met de nog te betalen (retour)kosten. 

Ik heb mijn bestelling al binnen, ik heb echter nog geen factuur van Afterpay ontvangen?

  • U ontvangt de factuur van Afterpay ongeveer zes dagen na het plaatsen van uw bestelling. Mocht deze termijn zijn verstreken dan kunnen er verschillende redenen zijn dat u uw factuur nog niet hebt ontvangen. Wellicht is deze in de spam van uw mailbox terecht gekomen. Via de website van Afterpay kunt u een kopie van uw factuur opvragen. 

Bestellen buiten Nederland?

  • Ook dat is mogelijk! Bij het afronden van uw bestelling kiest u voor de gewenste landkeuze. Omdat hier hogere kosten aan verbonden zijn, zijn wij helaas genoodzaakt verzendkosten in rekening te brengen. Staat het land van uw keuze niet weergegeven? Neemt u dan contact met ons op. De kosten van het retourneren buiten Nederland zijn voor uw eigen rekening. U ontvangt het volledige door u betaalde aankoopbedrag retour exclusief de verzendkosten. Klanten in België kunnen gebruik maken van de service van een DHL servicepunt, voor meer informatie klikt u hier.

Ordering & Shipping outside the Netherlands ?

  • That's also possible! When completing your order, choose the desired country in the dropdown box. Because of the higher shipping costs of foreign returns, we are forced to charge a shipping fee. The shipping costs of returning your order are for your own costs. 
    Customers in Belgium can use the services of a DHL service point. 


Available Countries:

  • Belgium 
  • Germany 
If the country of your choice does not appear, please contact us