Schrijf je in voor denieuwsbrief!
  • Als eerste op de hoogte van aanbiedingen
  • De laatste musthaves, modetrends en topmerken
  • Stijltips van onze modeexperts
Privacy statement
X
Klantenservice

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Voor het retourneren van uw bestelling bieden wij diversen mogelijkheden: 

  • Afgeven bij een DHL Parcelshop. Klik hier voor meer informatie over het retourneren.
  • Geef uw pakket samen met het retourformulier af bij de servicebalie van onze vestiging in Nistelrode: Van Tilburg Mode & Sport, Laar 8 te Nistelrode. 
  • Afgeven bij een PostNL servicepunt. Klik hier voor meer informatie over het retourneren.
  • Retourneren buiten Nederland en Belgié: via het lokale postkantoor. Hier vind je meer informatie.

Een artikel ruilen?

  • Heeft u een online bestelling geplaatst en wenst u een artikel te ruilen? Dan is dit helaas wegens technische reden(en) niet mogelijk. Wij vragen u om een nieuwe bestelling te plaatsen voor het gewenste artikel.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van mijn pakket?

  • Retourneert u uw aankoop via een DHL Parcelshop? Dan kunt u uw pakket afgeven zonder ter plekke te hoeven betalen. Wij brengen vervolgens € 4,95 retourkosten in rekening, dit bedrag wordt in mindering gebracht op het totaal terug te storten bedrag.
  • Retourneert u uw aankoop via een PostNL servicepunt? Dan betaalt u ter plekke zelf de retourkosten. Bij ontvangst van uw retour wordt het totale aankoopbedrag teruggestort op uw rekening..

Binnen welke termijn kan ik mijn aankoop retourneren?

  • Vanaf het moment van thuisbezorgen heeft u 30 dagen de tijd om uw aankoop te te retourneren. Op het bijgevoegde retourformulier kunt u aangeven welke artikelen het betreft. 

Kan ik afgeprijsde artikelen retourneren?

  • Ja, dat kan! Voor het retourneren van alle online aangekochte artikelen gelden dezelfde voorwaarden.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

  • Zolang uw bestelling nog niet is verzonden kunnen wij uw bestelling nog onder voorbehoud annuleren. Helaas is het niet mogelijk om wijzigingen aan te brengen op uw al geplaatste bestelling. 

Wanneer wordt het aankoopbedrag van mijn retour teruggestort?

  • Wanneer wij uw aankoop retour ontvangen, storten wij meestal dezelfde dag nog het aankoopbedrag terug op uw rekening. Na ontvangst en verwerking van uw retour ontvangt u automatisch bericht per e-mail. Een retourzending, afgegeven op een DHL Parcelshop, is vanaf het moment van afgifte gemiddeld 5 werkdagen onderweg. Daarom kan het maximaal 10 dagen duren voordat u het aankoopbedrag weer op uw rekening ziet.

Wanneer kan ik mijn pakket thuisbezorgd verwachten?

  • Besteld maandag tot en met donderdag voor 15.00 uur? 
    Uw pakket wordt de volgende dag tussen 09.00 en 18.00 uur thuisbezorgd.
  • Besteld op vrijdag voor 15.00 uur?
    Uw pakket wordt op zaterdag tussen 09.00 en 13.00 uur thuisbezorgd.
  • Besteld op vrijdag na 15.00 uur of in het weekend?
    Uw pakket wordt op dinsdag tussen 09.00 en 18.00 uur thuisbezorgd.

De status van uw zending?

  • Waar uw pakket zich bevindt, achterhaalt u via de track en trace link welke u ontvangen heeft in de e-mail genaamd “uw bestelling is onderweg”. Retourneert u het pakket via een DHL Parcelshop? Dan ontvangt bij afgifte een zendingsnummer. Via www.dhlparcel.nl kunt het pakket volgen tot aan het sorteercentrum. Het kan dan nog maximaal 2 werkdagen duren voordat wij uw pakket retour ontvangen.

Ik was niet thuis op het moment van bezorgen, wat nu?

  • Bent u niet thuis op het moment van bezorging? Uw pakket wordt dan automatisch de eerstvolgende bezorgdag nogmaals aangeboden. Was u niet thuis toen de bezorger bij u aan de deur stond? Dan vind u een kaart in de brievenbus met daarop een bezorgcode. Met behulp van deze bezorgcode, uw postcode en het soort pakket kunt u zelf ingrijpen in het bezorgproces en een nieuwe aflevermogelijkheid kiezen die u schikt.

Spaar ik online ook voor de 5% spaarbonus?

  • Met uw van Tilburg Online account krijgt u bij iedere aankoop 5% van het besteedde bedrag bijgeschreven op uw persoonlijke spaarrekening! Dit bedrag wordt ieder voor- en najaar uitgekeerd in de vorm van een online waardecheque. 
  • De persoonlijke waardecheque, die u heeft ontvangen voor aankopen in onze vestiging in Nistelrode, kan ook online verzilverd worden. Voor meer informatie vragen wij u contact op te nemen met onze klantenservice.  

Een klacht melden?

  • Heeft u een beschadigd artikel ontvangen of vertoont het door u gekochte artikel binnen korte termijn beschadigingen? Neem dat direct even contact met ons op. Het is het makkelijkst om uw klacht per mail aan ons te melden onder vermelding van uw ordernummer en klantnummer naar [email protected]. Het is natuurlijk ook mogelijk om langs te komen in onze winkel in Nistelrode.

Betaalmogelijkheden

Ik heb mijn kleding retour gestuurd en ontvang nu toch een factuur van Riverty. Wat nu?

  • Indien u de bestelling retour stuurt (dit duurt maximaal vijf werkdagen) dan geeft Van Tilburg Online uw retourzending door aan Riverty. Vervolgens ontvangt u van Riverty automatisch een nieuw betalingsoverzicht met de nog te betalen (retour)kosten.

Ik heb mijn bestelling al binnen, ik heb echter nog geen factuur van Riverty ontvangen?

  • U ontvangt de factuur van Riverty ongeveer zes dagen na het plaatsen van uw bestelling. Mocht deze termijn zijn verstreken dan kunnen er verschillende redenen zijn dat u uw factuur nog niet hebt ontvangen. Wellicht is deze in de spam van uw mailbox terecht gekomen. Via de website van Riverty kunt u een kopie van uw factuur opvragen. 

Bestellen buiten Nederland?

  • Ook dat is mogelijk! Bij het afronden van uw bestelling kiest u voor de gewenste landkeuze. Omdat hier hogere kosten aan verbonden zijn, zijn wij helaas genoodzaakt verzendkosten in rekening te brengen. Staat het land van uw keuze niet weergegeven? Neemt u dan contact met ons op. De kosten van het retourneren buiten Nederland zijn voor uw eigen rekening. U ontvangt het volledige door u betaalde aankoopbedrag retour exclusief de verzendkosten. Klanten in België kunnen gebruik maken van de service van een DHL servicepunt, voor meer informatie klikt u hier.

Ordering & Shipping outside the Netherlands?

  • That's also possible! When completing your order, choose the desired country in the dropdown box. Because of the higher shipping costs of foreign returns, we are forced to charge a shipping fee. The shipping costs of returning your order are for your own costs. Customers in Belgium can use the services of a DHL service point. 

Welkom op onze website! Om je de beste gebruikservaring te bieden, werken wij met cookies. Je kunt je voorkeuren hieromtrent wijzigen via instellingen. Door gebruik te blijven maken van onze website, ga je akkoord met de standaardinstellingen. Bekijk ons cookiebeleid en onze privacy statement voor meer inhoudelijke informatie.